یک طراحی عالی وب چیزی فراتر از ارائه‌ی محتوا و زیباسازی آن است. وقتی بازدیدکنندگان به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند، یک سری احساس نسبت به وب‌سایت و سازمان شما در آن‌ها به‌وجود می‌آید. کنترل این احساسات -مثبت یا منفی- کاملا در دستان شما قرار دارد و در هنگام طراحی نباید به‌سادگی از آن‌ها گذشت. طی سال‌ها، در طراحی وب اصولی ایجاد شده است که به عنوان راهنما، مورد استفاده‌ی طراحان برای تاثیر روان‌شناختی بهتر بر کاربران قرار می‌گیرد. برای دست‌یابی به چنین هدفی، طراح باید عناصر طراحی وب و چگونگی استفاده از آن‌ها را برای تأثیر بر حال و هوای کاربر بداند. با استفاده از چنین دانشی، طراح می‌تواند تجربه‌ی بازدیدکننده در حال گشت‌وگذار از وب‌سایت را درک کند.
یک طراحی عالی وب چیزی فراتر از ارائه‌ی محتوا و زیباسازی آن است. وقتی بازدیدکنندگان به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند، یک سری احساس نسبت به وب‌سایت و سازمان شما در آن‌ها به‌وجود می‌آید. کنترل این احساسات -مثبت یا منفی- کاملا در دستان شما قرار دارد و در هنگام طراحی نباید به‌سادگی از آن‌ها گذشت. طی سال‌ها، در طراحی وب اصولی ایجاد شده است که به عنوان راهنما، مورد استفاده‌ی طراحان برای تاثیر روان‌شناختی بهتر بر کاربران قرار می‌گیرد. برای دست‌یابی به چنین هدفی، طراح باید عناصر طراحی وب و چگونگی استفاده از آن‌ها را برای تأثیر بر حال و هوای کاربر بداند. با استفاده از چنین دانشی، طراح می‌تواند تجربه‌ی بازدیدکننده در حال گشت‌وگذار از وب‌سایت را درک کند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.