طراحی لوگو

یک لوگو فراتر از یک طرح گرافیکی ساده است. درواقع یک نشانه را می‌توان عصاره تصویری یک شرکت دانست که نمایشگر تمامی اهداف، رویکردها و چشم‎اندازهای یک کسب‌وکار بصورت موجز و فشرده است. شرکت‌های بزرگ به اهمیت لوگو در جذب مشتری، بالا بردن میزان فروش و ماندگاری در ذهن مخاطب پی برده‌اند و برای آن هزینه قابل‌ملاحظه‌ای صرف می‌کنند. ما در واحد طراحی و توسعه‌ دریم دیزاینر، دغدغه‌ها و نیاز مشتریان را به‌خوبی درک می‌کنیم و پس از تجزیه‌وتحلیل آن‌ها، ضمن توجه به اصول زیبایی‌شناسی بصری و روان‌شناسانه، به کمک مفاهیم نمادشناسی، نشانه‌ای ماندگار طراحی می‌کنیم. لوگو یا نشان تجاری، هویت سازمان یا شرکت شما است؛ پس… از آن ساده عبور نکنید.

طراحی لوگو دریم دیزاینر(طراح رویا)

انواع نشانه ها

نشانه‌های تصویری (Logo)

این نوع از نشانه بدون اشاره‌ به نام برند (شکل نوشتاری) و با کمک نمادها و عناصر بصری به معرفی شرکت، محصول و یا اهداف کلان‌تر نظیر چشم‌انداز و اصول اخلاقی یک شرکت می‌پردازد. بسیاری از شرکت‌ها به کمک این نوع از نشانه‌ها و رویکردی انتزاعی‌تر، به یک ‌زبان مشترک بین‌المللی با مخاطبان خود می‌رسند.

طراحی لوگو دریم دیزاینر(طراح رویا)

نشانه‌های نوشتاری (Logotype)

عناصر اصلی تشکیل دهنده این نوع از نشانه‌ها حروف، کلمات و یا اعداد هستند. در واقع این عناصر جایگزین نمادهای گرافیکی شده‌اند. تاکید بر خوانایی و نام خود برند از مواردی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار را به سوی این نوع از نشانه‌ها سوق داده است هر چند که ممکن است برای مخاطبان نا آشنا با زبان کمی مبهم باشد.

نشانه‌های تصویری (Logo)

این نوع از نشانه بدون اشاره‌ به نام برند (شکل نوشتاری) و با کمک نمادها و عناصر بصری به معرفی شرکت، محصول و یا اهداف کلان‌تر نظیر چشم‌انداز و اصول اخلاقی یک شرکت می‌پردازد. بسیاری از شرکت‌ها به کمک این نوع از نشانه‌ها و رویکردی انتزاعی‌تر، به یک ‌زبان مشترک بین‌المللی با مخاطبان خود می‌رسند.

combination-marks

ارسال دیدگاه