مستر روبات (نقد و بررسی Watch Dogs 2)
عادت داریم کم و بیش به ساختاری بازی‌های بزرگ یوبی‌سافت گیر بدهیم و بگوییم که همه‌ی آن‌ها، در پایه ساختاری یکسان دارند. اگر به بازی‌های چند سال اخیر آن‌ها نگاه بیاندازیم، می‌توانیم ببینیم که تمام بازی‌های یوبی‌سافت، محیط-باز هستند و نقشه‌ای بزرگ در مقابل‌تان قرار می‌دهند؛ همه‌ی آن‌ها شخصیتی دارند که مهارت‌های‌اش با جمع کردن پوینت ارتقا پیدا می‌کند و تمام این محیط‌های بزرگ و باز هم پر هستند از آیتم‌هایی که فقط قرار داده شده‌اند تا نکند گوشه و کنار پر جزییات نقشه را از دست بدهید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.